Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011


ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ

Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών


ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ...ΕΓΚΑΗΜΑ ΣΕ
ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΜΟΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών
Μετά την άγρια επιδρομή στο λαϊκό εισόδημα, τη φορολεηλασία, την κατεδάφιση του Ασφαλιστικού συστήματος, το ιτολυνομοσχέδιο για το «νέο σχολείο» της αμάθειας και των χορηγών, ήρθαν στη δημοσιότητα τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας γΙα καταργήσεις ή συχωνεύσεις σχολείων.
Πιο συγκεκριμένα, η ηγεσία του ΥΠΔΒΜ προχωράει σε «πογκρόμ» κατάργησης σχολείων, με πρόσχημα «την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, την αξιοποίηση των υποδομών και την εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας, την παιδαγωγική λειτουργία των σχολείων».
Για ποια παιδαγωγική μιλάει το Υπουργείο Παιδείας; Την παώαγωγική του σχολείου της αγοράς, της ιαξικής διαφοροποίησης, της επέλασης των χορηγών, της κατάρτισης και των δεξιοτήτων, της σχολικής διαρροής. Την παιδαγωγική αυτή, την απορρίπτουμε!
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ, ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ.
Πρόκειται για συνέχιση της αντεργατικής πολιτικής που, στο όνομα της καπιταλιστικής Κρίσης στήνει στο εκτελεστικό απόσπασμα ό,τι έχει να κάνει με τις λαϊκές ανάγκες. Ειδικά, το επιχείρημα της κυβέρνησης, πως καταργεί διθέσια και τριθέσια σχολεία, δήθεν για παιδαγωγικούς λόγους, αποτελεί πρόκληση. Πρόκειται για πλήρη αντιστροφή της πραγματικότητας! Ας αναρωτηθούν οι εργαζόμενοι: γίνεται αυτοίπου ρημάζουν τη ζωή της λαϊκής οικογένειας, να νοιάζονται για τη μόρφωση των παιδιών της; Επιδιώκουν να στοιβάξουν τα πιδιά. σε πολυδύναμα σχολεία. που Θα παράγουν ςζά ευέλικτους. καταρτίσιμους εργαζόμενους. σχο[ πσυΘα μπορούν να προσελκυν χορηγουΙς.
Αυτό θέλουν με τις καταργήσεις των σχολείων.
1-Ι απόφαση αυτή, από κοινού με την κατεύθυνση για 25αρια-3οαρια τμήματα, το δραματικό περιορισμό των διορισμών, τη γενίκευση των ελαστικών σχέσέων εργασίας Θα έχει δραματικές συνέπειες, στην ήδη ιποβαθμισμένη μόρφωση των παιδιών του Λαού μας. Χορηγοί Θα μπαινοβγαίνουν στα σχολεία,
ανταλλάσσοντας τα ψίχουλα που Θα πετούνε με το δικαίωμά τους να καθορίουιι ίδιοι το αναλυτιιύ πρόγραμμα (δηλώσεις Διαμαντοπούλου, σχέδιο για τη διοικητική δομή της εκ αίδευ’τηςπίθεση δηλα6ή, τόσο στη τσέπη των εργαζόμενων-γονιών, όσο και στα μυαλά των μαθητών, Ταυτόχρονα, ανοίγει περαιτέρω ο δρόμος για ατιολύσεις εκπαιδευτικών με πρόσχημα πάντα, πως όταν δεν υτεάρχει αντικείμενο εργασίας, μονιμότητα δεν υφίσταται (υποχρεωτικές αποσιτάσεις εκπαιδευτικών από περιοχή σε περιοχή, π.χ.Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, κ.α.). Η νέα πρόταση 4ης κυβέρνησης για την «Αναδιοργάνωση της διοικητικής δομής του εκπαίδευτικού συστήματος» Θα ολοκληρώσει το έγκλημα!
Σκόπιμα, σι συνδικαλιστικές ηγεσίες ΟΛΜΕ-ΔΟΕ αιτοκρύτττουν την πραγματική ουσία των κατα7ήσεωνκατ στέκονται αποκλειστικά ατην οικονομική πλευρά του ζητήματος, που ασφαλώς υπάρχει. Δίνουν, έτσι συγχωροχάρτι, με άλλα λόγια στήριξη, στην στρατηγική του κεφαλαίου και στην κυβέρνηση, γιατί ακριβώς συμφωνούν με το σχολείο της αγοράς. Αρωγο{ σε αυτή την προσπάθεια των ΔΟΕ-ΟΛΜΕ για τη συσκότιση της ταξικής πρςτγματικότητας στην εκπαίδευση ήταν και είναι οι δυνάμεις του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕ,1Ν Για παράδειγμα στην προηγούμενη αλλά και στη νέα εισήγηση της ΟΛΜΕ για τις Γενικές Συνελεύσεις κάνουν γαργάρα με ό,τι έχει σχέση με το σχολείο της αγοράς, την επιχειρηματικότητα ατην εκπαίδευση, τις κατευθύνσεις της ΕΕ γιπ το περιεχόμενο της γνώσης και της μόρφωσης, το σύστημα πρόσληψης των εκπαιδευτικών,κα.
Απορρίπτουμε: Τη νέα διοικητική δομή -το νέο ολοήμερο σχολείο·τη διαφοοποίηση του προγράμματος στο επίπεδο της Περιφέρειας και του σχολείου-τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων
Διεκδικούμε: Σύγχρονα δημόσια σχολεία με μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Καμία τάξη πάνω από 20 μαθητές. _____________________________
Ι Παλεύουμε για: Κατάργηση της επιχειρηματικής δράσης στην Παιδεία. Αποκλειστικά δημόσια
Ι δωρεάν ενιαία παιδεία για όλους. Δίχρονη υποχρεωτική Ι)ροσχολική Αγωγή-Ενιαίο δωδεκάχρονο
Ι υποχρεωτικό σχολείο, χωρίς ταξικές και φυλετικές διακίσεις. Δημόσιες δωρεάν επαγγελματικές
[σχολές και Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση
ΝΑ ΣΗΜΑ ΝΕ! ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ. Από κοινού εκπαιδευτικοί, γονείς, ταξικά συνδικάτα, νιτ κάνουν δική τους υπόθεση και αυτή τη μάχη.
ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 23 ΛΕΒΑΡΗ
στην ΠΑΝΕΜΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΠΑ και την ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ του ΠΑΜΕ
στις 10 π.μ. στην Κ.ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: